درآمدی بر روش های تبلیغی ائمه (ع)؛ سیدعلیرضا واسعى و محمدشمس‏الدین دیانى

این کتاب ، با توجه به مسوولیت و ماموریت مبلغان دینی در دنیای کنونی که هجوم تفکرات گوناگون از یک سو و ترفندهای موثر تبلیغاتی از دیگر سو و نیز استخدام ابزار و امکانات ارتباطی از سویی دیگر ، گاه آدمی را از اندیشیدن و انتخاب گری درست باز می دارد و راه را بر حق طلبان می بندد اهمیتی ویژه دارد . بی گمان مبلغان دینی تنها با سلاح های برترو خنثی کننده می توانند به دستگیری و نجات آدمیان دست بزنند . چنین سلاحی با ورود اصولی و روشمند به سیره ائمه علیهم السلام و کاربست روش های تاثیر گذار آنان حاصل شدنی است . بر این اساس این کتاب راه های مناسب تبلیغ را در اختیار مبلغان قرار می دهد . این کتاب 295 صفحه و شش فصل داشته و اثر مشترک آقایان واسعی و دیانی می باشد .

منبع:
كلمات كليدي : روش های تبلیغی , واسعی , دیانی , پژوهشکده تاریخ

تاریخ خبر: 1394/8/21 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 1941 تعداد بازدید امروز: 3
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
کتاب «راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاری های اجتماعی» نوشته دکتر سیدعلیرضا واسعی
طرح « تعامل کلام و تاریخ » - آقایان صادقی و اسماعیلی
طرح « سیر تطور صحابه نگاری در تاریخ نگاری اسلامی  - حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا هدایت پناه
 « سیری در منابع شیعی تاریخ ائمه علیهم السلام از اربلی تا مجلسی »
طرح « بررسی آیین های عاشورایی در دولت های شیعی » - آقای سید ناصر موسوی
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1942

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما