انتخاب برترین اعضای هیأت علمی

دو نفر از اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند

در این مراسم که با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر واعظی و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر لک زایی برگزار شد دو نفر از اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره موفق به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند.

در پنجمین روز از هفته نکوداشت پژوهش و در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پژوهشگران برتر این پژوهشگاه تجلیل شد.  در این مراسم که با حضور رئیس محترم دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر واعظی و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر لک زایی و معاونین ایشان برگزار شد دو نفر از اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره موفق به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند. حجت الاسلام و المسلمین  دکتر حمیدرضا مطهری رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی صادقی مدیر گروه سیره اهل بیت علیهم السلام این پژوهشکده، با عنایت به عملکرد پژوهشی شان درطول یک سال گذشته، حائز رتبه گردیدند.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1395/9/29 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 753 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 754

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما