«همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)» با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع)


«همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)» با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) برگزار شد
«همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)» از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با همکاری مراکز مختلف از جمله پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) به مدت سه روز با سخنرانی شخصیت‌های مختلف از کشورهای اسلامی برگزار گردید. بیش از ۶۰۰ چکیده مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، ترکی، پرتغالی و روسی به دبیرخانه همایش ارسال و مجموعه آثار همایش به بیش از ۳۰ جلد رسید که نیمی از آن در اختتامیه همایش رونمایی و از مقالات برتر تقدیر شد.
همچنین بیش از ۴۰ پیش نشست تخصصی و علمی پیش از برگزاری این همایش درمراکز مختلف از جمله در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)  برگزار گردید.
چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی همایش بین المللی حضرت ابوطالب (ع) با عنوان «مواجهه صحابه نگاران با ایمان حضرت ابوطالب (ع)» با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا هدایت پناه به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی صادقی به عنوان ناقد و شانزدهمین نشست با عنوان «نقد و بررسی گزارش‌های سفر پیامبر (ص) به همراه حضرت ابوطالب به شام» با ارائه حجت الاسلام و المسلمین رمضان محمدی، ارائه کننده و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا مطهری، ناقد که به صورت حضوری – مجازی در محل سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد و بیست و هشتمین نشست علمی همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم (ص) با عنوان «نقش عباسیان در تخریب چهره حضرت ابوطالب (ع)» با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا مطهری و نقد حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ذاکری به صورت حضوری ـ مجازی از سوی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.
منبع:

تاریخ خبر: 1399/12/20 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 118 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 119

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما