تقدیر از مقاله حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ذاکری به عنوان مقاله برتر در «همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)»


مقاله حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ذاکری به عنوان مقاله برتر در «همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)» مورد تقدیر قرار گرفت
«همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)» با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد. این همایش به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی از جمله پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) به مدت سه روزه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در شهر قم با حضور شخصیت‌های علمی از کشورهای اسلامی برگزار شد.
در اختتامیه این همایش از مقالات برتر تقدیر به عمل آمد و مقاله حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ذاکری عضو هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) با موضوع «شخصیت حضرت ابوطالب(ع) در کتاب شریف کافی» به عنوان یکی از مقالات برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
منبع:

تاریخ خبر: 1399/12/20 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 188 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 189

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما