بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق


بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق 
رئیس محترم پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) حجت الاسلام و المسلمین دکتر مطهری به همراه مدیران گروه‌ها، اعضای هیأت علمی و رئیس اداره امور پژوهشی صبح روز دوشنبه 14/04/1400 از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بازدید کرد.
در این دیداری دکتر مطهری به معرفی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) و توانمندی‌های هر گروه به صورت مجزا پرداخت و آمادگی مجموعه پژوهشکده را جهت همکاری با آن مرکز اعلام نمود.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی نیز به تشریح نوع عملکرد مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق پرداخت و در ادامه گفت: در جهان یافته‌ها را تبدیل به تکنولوژی می‌کنند. اما در حوزه علوم انسانی یافته‌ها به دو دسته یافته‌های روانشناسی، اجتماعی و یافته‌های تاریخی تقسیم می‌شود که در دو مدل «فناوری نرم قابل احساس» (که یافته‌های پژوهشی را تبدیل به کسب و کار در جامعه می‌کند) و «فناوری تاب آور»، (که کسب و کاری که منشاء آن یافته‌های پژوهشی است و هزینه خود را تأمین می‌کند را شامل می‌شود)، اجرا می‌گردد.
رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت، ما بر آن هستیم تا از تیم‌ها و اشخاصی نوآور و خلاق با آموزش و راهنمایی، حمایت کنیم تا ب‌توانند برای رونق بخشی مقوله‌های فرهنگی و مذهبی کسب و کار ایجاد بکنند.
منبع:پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام)

تاریخ خبر: 1400/4/14 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 85 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 86

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما