دیدار اعضای کمیته علمی همایش امام حسن عسکری (ع)، با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی


دیدار اعضای کمیته علمی همایش امام حسن عسکری (ع)، با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
دبیر علمی همایش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید رضا مطهری به همراه اعضای کمیته علمی همایش امام حسن عسکری (ع)، با حجت الاسلام و المسلمین استاد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، دیدار کردند.
در این دیدار که با حضور آیت الله یوسفی غروی ، حجج اسلام ثنایی ، رمضان محمدی و رسولیان برگزار شد دکتر مطهری، دبیر علمی همایش، گزارشی از سلسله همایش‌های ابناءالرضا (ع) که در سال‌های گذشته انجام شد، ارائه و از برگزاری همایش بین المللی امام حسن عسکری (ع) در آبان ماه سال 1401 خبر دادند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به ارتباط و رایزنی با مراکز علمی عراق و اساتید برخی دانشگاه‌های خارج از کشور برای برگزاری هر چه بهتر این همایش، گفتند تا کنون  بیش از 80 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده و کار ارزیابی و تدوین مقالات پذیرفته شده خاتمه یافته است.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین استاد واعظی با تأکید بر ضرورت انجام چنین همایش‌هایی که در باره امامان معصوم (ع) به ویژه ابناءالرضا (ع) می‌باشد، بر ترجمه مقالات برتر به زبان عربی و ارائه آن برای مخاطبان عرب زبان تأکید کردند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی عراق، برگزاری چنین همایش‌هایی را یکی از راه‌های تعامل میان مراکز علمی دانسته و بر مشارکت اساتید و مراکز علمی عراق تأکید کردند.
منبع:پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام)

تاریخ خبر: 1400/12/3 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 92 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 93

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده تاریخ و سبره اهل بیت (علیه السلام)
تلفن: 31156735- 025
31156926 - 025
ایمیل: history@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پ‍ژوهشكده تاريخ و سيره اهل بيت عليه‌السلام-پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما